AOFA - Digital service og innovation

    Aktivitet: Andre aktivitetstyperUndervisningsforløb

    Beskrivelse

    Læringsmål: Viden og forståelse
    - Har viden om digitale strategier i det offentlige
    - Har forståelse for, hvordan digitalisering kan anvendes kreativt og innovativt til at skabe nye
    forretningsområder samt nye arbejdsmetoder og servicemuligheder
    - Har viden og forståelse for vigtigheden af at inddrage nye metoder i opgaveløsningen
    - Har viden om servicedesign og om hvordan det kan udnyttes i den offentlige sektor
    Færdigheder
    - Kan identificere og vurdere potentialer for innovation af administrative processer
    - Kan identificere og vurdere effektiviseringspotentialer i egen organisation
    Kompetencer
    - Kan indgå i en arbejdsprocesanalyse
    - Kan indgå i en professionsrelevant innovationsproces
    - Kan arbejde med digitale løsninger og vurdere deres konsekvenser
    Undervisnings- og arbejdsformer: Teoretisk gennemgang af modulets emner
    Selvstændigt arbejde med opgaver og problemstillinger med udgangspunkt i egen praksis.
    Innovation af nye produkter og serviceydelser
    Selvstændigt arbejde med eget projekt med udgangspunkt i problemstilling fra egen praksis
    Begrundelse for valg af undervisnings- og arbejdsformer: Begrundet ud fra modulets indholdsbeskrivelse og studieaktivitetsmodellen
    Periode2017 → …