Beskrivelse
Læringsmål: Viden og forståelse- Har viden om digitale strategier i det offentlige
- Har forståelse for, hvordan digitalisering kan anvendes kreativt og innovativt til at skabe nye
forretningsområder samt nye arbejdsmetoder og servicemuligheder
- Har viden og forståelse for vigtigheden af at inddrage nye metoder i opgaveløsningen
- Har viden om servicedesign og om hvordan det kan udnyttes i den offentlige sektor
Færdigheder
- Kan identificere og vurdere potentialer for innovation af administrative processer
- Kan identificere og vurdere effektiviseringspotentialer i egen organisation
Kompetencer
- Kan indgå i en arbejdsprocesanalyse
- Kan indgå i en professionsrelevant innovationsproces
- Kan arbejde med digitale løsninger og vurdere deres konsekvenser
Undervisnings- og arbejdsformer: Teoretisk gennemgang af modulets emner
Selvstændigt arbejde med opgaver og problemstillinger med udgangspunkt i egen praksis.
Innovation af nye produkter og serviceydelser
Selvstændigt arbejde med eget projekt med udgangspunkt i problemstilling fra egen praksis
Begrundelse for valg af undervisnings- og arbejdsformer: Begrundet ud fra modulets indholdsbeskrivelse og studieaktivitetsmodellen
Periode | 2017 → … |
---|