Beskrivelse
Undervisning på diplommodulet Pædagogisk viden og forskning. Emner: Kvantitative og kvalitative metoder; evidens i pædagogisk forskning og udviklingPeriode | 5 feb. 2024 |
---|---|
Sted for afholdelse | UCN act2learn Pædagogik og Læring |
Grad af anerkendelse | Lokal |
Relateret indhold
-
Publikationer
-
KVALid Tilsyn Dagpleje
Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandling › Rapport › Forskning › peer review
-
Når børn sætter ord på legen: en udviklingsfokuseret evaluering af Sprogfitness
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
Når sproget giver mening i praksis
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Formidling
-
Daily life and school engagement: An empirical study privileging the first-person perspective of unaccompanied asylum-seeking adolescents in a Danish context
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
Når sproget sætter grænser: Om minoritetssprogede børns mulighed for at komme til orde i børnehavens fællesskaber
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
Kvalitetsmåling med Early Childhood Environment Rating Scale (ECERS-3): Favrskov Kommune 2022
Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandling › Rapport › Forskning › peer review