Beskrivelse
Opstart af diplommodulet Undersøgelse af pædagogisk praksis; Emne: Interviewet som undersøgelsesmetodePeriode | 15 feb. 2024 |
---|---|
Sted for afholdelse | UCN act2learn Pædagogik og Læring |
Grad af anerkendelse | Lokal |
Relateret indhold
-
Publikationer
-
Når børn sætter ord på legen: en udviklingsfokuseret evaluering af Sprogfitness
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
Meningsfuld skolegang for unge uledsagede asylansøgere i Danmark: et socialpædagogisk perspektiv
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning
-
Creating a sense of meaning in connection to school attendance of unaccompanied asylum-seeking children
Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Abstrakt › Forskning › peer review
-
Projekter
-
Sprogfitness
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
-
Enhancing pedagogy, cultural safety, Normal Life and Entrepreneurship in International asylum education
Projekter: Projekt › Forskning