Beskrivelse
Internationalt netværksmøde, præsentationer og dialoger.The ECERS International Network and Meeting brings together researchers from all over the world who use the Environment Rating Scales.
In addition to sharing recent research using the ERS, and promoting international collaboration, the group also discusses many different aspects relating to the definition, measurement and improvement of quality.
Periode | 6 maj 2024 → 9 maj 2025 |
---|---|
Begivenhedstype | Konference |
Placering | Porto, PortugalVis på kort |
Grad af anerkendelse | International |
Emneord
- Undersøgelsesdesign, teori og metode
- ECERS-3
- Børn og unge
- Belonging
- Uddannelse, professioner og erhverv
- Pædagogisk arbejde
Dokumenter og Links
- Abstract ECERS Network Meeting 2024_UCN 001 ME tn
Fil: application/octet-stream, 50,9 KB
Type: Dokument
- Inclusion and exclusion processes in children's play
Fil: application/octet-stream, 348 KB
Type: Dokument
Relateret indhold
-
Publikationer
-
Pædagogstuderendes professionelle dømmekraft
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
Inclusion and exclusion processes in children's play
Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Paper/skriftligt oplæg › Forskning › peer review
-
Measuring Danish Preschool Quality
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Structural and process quality in Danish preschools in connection with three preschool teacher generations
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
Inclusion, professional care, and children’s belonging in Danish ECEC settings
Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Abstrakt › Forskning › peer review
-
Inklusion i dagtilbud - en undersøgelse af inklusions- og eksklusionsprocesser i børnefællesskaber
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
Hvordan dækker man de blinde vinkler? En undersøgelse af fordele og ulemper ved at bruge strukturerede observationer og GoPro-kameraer i pædagogisk forskning
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review