Evaluering af kompetenceudvikling for dagplejere i Randers Kommune, : "Inklusion - i teori og praksis"

  • Håkon Grunnet (Projektleder)

Aktivitet: Rådgivning - typerEvalueringsopgave

Beskrivelse

Opgavens indhold: Evaluering af forløb og udbytte af 10 fagspecifikke kurser á (samlet set) 1 uges varighed i efteråret 2013/ vinteren 2013/14. Kurserne gennemføres for pædagoger, ansat ved Randers Kommune
Undersøgelsens fokus vil være: medarbejderes/ pædagogernes oplevelse, udbytte og vurdering kurset og bredere af inklusionsindsatsen i Randers Kommune.
Undersøgelsens fokus vil være: medarbejderes/ pædagogernes oplevelse, udbytte og vurdering kurset og bredere af inklusionsindsatsen i Randers Kommune.

Mål for aftagers udbytte: Data, undersøgelsesmaterialer og evalueringsrapport, der kan anvendes fremadrettet/ formativt ved kursets videre udvikling for de resterende dagplejepædagogers kurser
Metodik og arbejdsform: Evalueringen gennemføres som en spørgeskemaundersøgelse (webbaseret). spørgeskemaet besvares tre gange ved kursusstart, ved kursus afslutning og ca. 3 måneder efter kursusafslutningen. (før - under - efter)
Begrundelse for valg af metodik og arbejdsform: Det muliges kunst. Prisbillig og begrænset indgribende ift. dagplejepædagogernes daglige arbejde
Periode2 sep. 20134 sep. 2014
Arbejd forUkendt ekstern organisation, Danmark
Grad af anerkendelseNational

Emneord

  • evaluering
  • transfer