Beskrivelse
Opgavens indhold: Evaluering af forløb og udbytte af 10 fagspecifikke kurser á (samlet set) 1 uges varighed i efteråret 2013/ vinteren 2013/14. Kurserne gennemføres for pædagoger, ansat ved Randers KommuneUndersøgelsens fokus vil være: medarbejderes/ pædagogernes oplevelse, udbytte og vurdering kurset og bredere af inklusionsindsatsen i Randers Kommune.
Undersøgelsens fokus vil være: medarbejderes/ pædagogernes oplevelse, udbytte og vurdering kurset og bredere af inklusionsindsatsen i Randers Kommune.
Mål for aftagers udbytte: Data, undersøgelsesmaterialer og evalueringsrapport, der kan anvendes fremadrettet/ formativt ved kursets videre udvikling for de resterende dagplejepædagogers kurser
Metodik og arbejdsform: Evalueringen gennemføres som en spørgeskemaundersøgelse (webbaseret). spørgeskemaet besvares tre gange ved kursusstart, ved kursus afslutning og ca. 3 måneder efter kursusafslutningen. (før - under - efter)
Begrundelse for valg af metodik og arbejdsform: Det muliges kunst. Prisbillig og begrænset indgribende ift. dagplejepædagogernes daglige arbejde
Periode | 2 sep. 2013 → 4 sep. 2014 |
---|---|
Arbejd for | Ukendt ekstern organisation, Danmark |
Grad af anerkendelse | National |
Emneord
- evaluering
- transfer
Dokumenter og Links
Relateret indhold
-
Publikationer
-
Inklusion - i teori og praksis: Evaluering af kompetenceudviklingsforløb for pædagoger i dagtilbud, Randers Kommune 2013-14
Publikation: Bog/antologi/rapport/kliniske retningslinjer › Rapport › Forskning