Flipped Learning

Aktivitet: Rådgivning - typerProjektsparring

Beskrivelse

Opgavens indhold: Projektsparring og -udvikling i forbindelse med udviklingsprojekt om Flipped Learning hos IT-Center Fyn
Mål for aftagers udbytte: Målet er som udgangspunkt at give indblik og forståelse for Flipped Learning, men aktionslæringsforløbet skal også ses som en anledning til at øge samarbejdet og videndelingen på tværs blandt de gymnasiale undervisere og på tværs blandt de deltagende institutioner.
Slutmålet er derfor også at aktionslæringsforløbet skal være et fælles kompetenceudviklingsforløb, hvor personalet lærer af hinanden gennem erfaringsudveksling.
Metodik og arbejdsform: Aktionslæring og erfaringsudveksling.
Begrundelse for valg af metodik og arbejdsform: Udviklings- og evalueringsmetoden er valgt idet den har både en formativ og en summativ del. Det er blevet skønnet vigtigt at forløbet skal rumme henholdsvist et lærings- og udviklingsaspekt, og samtidig tilgodese at eksperimenterne løbende bliver justeret og udviklet.
Periode21 aug. 2014 → …
Arbejd forIt-Center Fyn, Danmark
Grad af anerkendelseNational

Emneord

  • pædagogik
  • kompetenceudvikling
  • digitalisering
  • blended learning
  • didaktik
  • aktionslæring