Beskrivelse
webinar om narrativer om studerendes deltagelse når undervisningen har legende kvaliteterHvilke krav, rammer og betingelser stiller legende undervisning for den studerende?
| Periode | 14 jun. 2022 |
|---|---|
| Begivenhedstitel | Hvordan "gør" man det at være studerende? : hvilke krav, rammer og betingelser stiller legende undervisning for den studerende? |
| Begivenhedstype | Foredrag/oplæg |
| Grad af anerkendelse | National |
Emneord
- Uddannelse, professioner og erhverv
- narrativer
Dokumenter og Links
Relateret indhold
-
Publikationer
-
We prefer students to be creative and developing things themselves—narratives of student engagement when learning becomes playful: narratives of student engagement when learning becomes playful
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
Når præstation bliver en leg og leg en præstation
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
KUUL præstation: mødeværktøj
Publikation: Ikke-skriftlig produktion › Design › Formidling
-
Projekter
-
Playful learning research extension
Projekter: Projekt › Forskning