Beskrivelse
Forskningsoplæg om udfordringerne med at kommunikere om organisationens samfundsansvar til netværksmøde i Bæredygtig BusinessPeriode | 21 apr. 2022 |
---|---|
Begivenhedstitel | Bæredygtig Business: Netværksmøde |
Begivenhedstype | Seminar |
Placering | DanmarkVis på kort |
Emneord
- Medier, kommunikation og sprog
- Samfundsansvar
Relateret indhold
-
Publikationer
-
Identical or Just Compatible? The Utility of Corporate Identity Values in Communicating Corporate Social Responsibility
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
Introducing value-based framing as a strategy for communicating CSR
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
Getting CSR communication fit: A study of strategically fitting cause, consumers and company in corporate CSR communication
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
Consumer-oriented CSR communication: Focusing on ability or morality?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
Projekter
-
Kommunikation af CSR og samfundsansvar i en dansk kontekst
Projekter: Projekt › Forskning