Beskrivelse
Oplægget tager udgangspunkt i et 2-årigt internt finansieret forskningsprojekt, hvor fokus har været på at undersøge, hvilkedidaktiske refleksioner EUD-lærerne gør sig, når de arbejder med feedback i online undervisningsforløb, samt hvordan
eleverne oplever feedbacken i forhold til deres læring og trivsel.
Et af projektets væsentligste fund har været et tydeligt ønske om og behov for mere dialogisk orienteret feedback, hvor både
lærer og elever får mulighed for aktiv deltagelse og gensvar.
Oplægget vil pege på LMS’ens betydning i forhold til at mediere en mere dialogisk online feedback, herunder hvilke
opmærksomhedspunkter læreren kan have i sin didaktisering af LMS’en.
Periode | 20 apr. 2023 |
---|---|
Begivenhedstitel | NNU konference: Underviseren som læremiddelproducent |
Begivenhedstype | Konference |
Placering | Kolding, DanmarkVis på kort |
Grad af anerkendelse | National |
Dokumenter og Links
Relateret indhold
-
Publikationer
-
"Jeg vil ha' den dialog": Om lærerens didaktisering af LMS’en til at mediere online, dialogiske feedbackprocesser
Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Abstrakt › Formidling