Kompetenceudvikling af lærere og pædagoger i Høje-Taastrup Kommune

Ana Luisa Wang (Projektleder), Lena Bülow-Olsen (Konsulent), Havgaard, M. H. (Konsulent), Søren Eefsen (Konsulent), Erkmann, M. (Konsulent), Petersen, J. H. (Konsulent), Gitte Eriksen (Konsulent), Christiansen, J. L. (Konsulent), Mette Vedelsby (Konsulent), Leif Vejbæk (Konsulent), Mikael Skånstrøm (Konsulent), Bent Lindhart (Konsulent), Brian Degn Mårtensson (Konsulent), Jesper Stage Petersen (Konsulent), Anne Helverskov (Konsulent), Mortensen, H. (Deltager)

Aktivitet: Rådgivning - typerProjektgennemførelse

Beskrivelse

Opgavens indhold: At uddanne følgende grupper af undervisere gennem tre diplommoduler: Læsevejledere - Matematikundervisere - Naturfagsundervisere.
At uddanne en gruppe pædagoger gennem diplommodulet "Forældresamarbejde i daginstitution og skole"
Mål for aftagers udbytte: At opkvalificere medarbejdere fagligt til undervisning og forældresamarbejde i skolen
Metodik og arbejdsform: Metode og arbejdsform på de forskellige diplommoduler vil være en bred differentieret vifte, som afhænger af modulets indhold. Der vil indgå innovation i undervisning og e-læringsaspekter ligesom praksistilknytning er en gennemgående arbejdsform.
Begrundelse for valg af metodik og arbejdsform: Diplomuddannelsernes kendemærke er tæt praksisrelation.
Periode12 aug. 2013 → …
Arbejd forHøje Tåstrup kommune, Danmark
Grad af anerkendelseNational

Emneord

  • diplomuddannelser
  • social inklusion
  • læsning
  • matematik
  • naturfag
  • forældresamarbejde
  • læreprocesser