Kompetenceudvikling af lærere og pædagoger i Høje-Taastrup Kommune

  • Ana Luisa Wang (Projektleder)
  • Lena Bülow-Olsen (Konsulent)
  • Havgaard, M. H. (Konsulent)
  • Søren Eefsen (Konsulent)
  • Malene Erkmann (Konsulent)
  • Petersen, J. H. (Konsulent)
  • Gitte Eriksen (Konsulent)
  • Mette Vedelsby (Konsulent)
  • Leif Vejbæk (Konsulent)
  • Skånstrøm, M. (Konsulent)
  • Bent Lindhart (Konsulent)
  • Brian Degn Mårtensson (Konsulent)
  • Jesper Stage Petersen (Konsulent)
  • Anne Helverskov (Konsulent)
  • Mortensen, H. (Deltager)
  • Christiansen, J. L. (Konsulent)

Aktivitet: Rådgivning - typerProjektgennemførelse

Beskrivelse

Opgavens indhold: At uddanne følgende grupper af undervisere gennem tre diplommoduler: Læsevejledere - Matematikundervisere - Naturfagsundervisere.
At uddanne en gruppe pædagoger gennem diplommodulet "Forældresamarbejde i daginstitution og skole"
Mål for aftagers udbytte: At opkvalificere medarbejdere fagligt til undervisning og forældresamarbejde i skolen
Metodik og arbejdsform: Metode og arbejdsform på de forskellige diplommoduler vil være en bred differentieret vifte, som afhænger af modulets indhold. Der vil indgå innovation i undervisning og e-læringsaspekter ligesom praksistilknytning er en gennemgående arbejdsform.
Begrundelse for valg af metodik og arbejdsform: Diplomuddannelsernes kendemærke er tæt praksisrelation.
Periode12 aug. 2013 → …
Arbejd forHøje Tåstrup kommune, Danmark
Grad af anerkendelseNational

Emneord

  • diplomuddannelser
  • social inklusion
  • læsning
  • matematik
  • naturfag
  • forældresamarbejde
  • læreprocesser