Kompetenceudvikling af lærere og pædagoger i Høje-Taastrup Kommune

Ana Luisa Wang (Projektleder), Lena Bülow-Olsen (Konsulent), Merete Hull Havgaard (Konsulent), Malene Erkmann (Konsulent), Jørgen Haagen Petersen (Konsulent), Gitte Eriksen (Konsulent), Jørgen Løye Christiansen (Konsulent), Mette Vedelsby (Konsulent), Leif Vejbæk (Konsulent), Bent Lindhart (Konsulent), Jesper Stage Petersen (Konsulent), Anne Helverskov (Konsulent), Henriette Mortensen (Deltager), Brian Degn Mårtensson (Konsulent), Mikael Skånstrøm (Konsulent), Eefsen, S. (Konsulent)

    Aktivitet: Rådgivning - typerProjektgennemførelse

    Beskrivelse

    Opgavens indhold: At uddanne følgende grupper af undervisere gennem tre diplommoduler: Læsevejledere - Matematikundervisere - Naturfagsundervisere.
    At uddanne en gruppe pædagoger gennem diplommodulet "Forældresamarbejde i daginstitution og skole"
    Mål for aftagers udbytte: At opkvalificere medarbejdere fagligt til undervisning og forældresamarbejde i skolen
    Metodik og arbejdsform: Metode og arbejdsform på de forskellige diplommoduler vil være en bred differentieret vifte, som afhænger af modulets indhold. Der vil indgå innovation i undervisning og e-læringsaspekter ligesom praksistilknytning er en gennemgående arbejdsform.
    Begrundelse for valg af metodik og arbejdsform: Diplomuddannelsernes kendemærke er tæt praksisrelation.
    Periode12 aug. 2013 → …
    Arbejd forHøje Tåstrup kommune, Danmark
    Grad af anerkendelseNational

    Emneord

    • diplomuddannelser
    • social inklusion
    • læsning
    • matematik
    • naturfag
    • forældresamarbejde
    • læreprocesser