Kompetenceudvikling af lærere og pædagoger i Høje-Taastrup Kommune

  • Ana Luisa Wang (Projektleder)
  • Lena Bülow-Olsen (Konsulent)
  • Merete Hull Havgaard (Konsulent)
  • Eefsen, S. (Konsulent)
  • Malene Erkmann (Konsulent)
  • Jørgen Haagen Petersen (Konsulent)
  • Gitte Eriksen (Konsulent)
  • Jørgen Løye Christiansen (Konsulent)
  • Mette Vedelsby (Konsulent)
  • Leif Vejbæk (Konsulent)
  • Mikael Skånstrøm (Konsulent)
  • Bent Lindhart (Konsulent)
  • Brian Degn Mårtensson (Konsulent)
  • Jesper Stage Petersen (Konsulent)
  • Anne Helverskov (Konsulent)
  • Henriette Mortensen (Deltager)

    Aktivitet: Rådgivning - typerProjektgennemførelse

    Beskrivelse

    Opgavens indhold: At uddanne følgende grupper af undervisere gennem tre diplommoduler: Læsevejledere - Matematikundervisere - Naturfagsundervisere.
    At uddanne en gruppe pædagoger gennem diplommodulet "Forældresamarbejde i daginstitution og skole"
    Mål for aftagers udbytte: At opkvalificere medarbejdere fagligt til undervisning og forældresamarbejde i skolen
    Metodik og arbejdsform: Metode og arbejdsform på de forskellige diplommoduler vil være en bred differentieret vifte, som afhænger af modulets indhold. Der vil indgå innovation i undervisning og e-læringsaspekter ligesom praksistilknytning er en gennemgående arbejdsform.
    Begrundelse for valg af metodik og arbejdsform: Diplomuddannelsernes kendemærke er tæt praksisrelation.
    Periode12 aug. 2013 → …
    Arbejd forHøje Tåstrup kommune, Danmark
    Grad af anerkendelseNational

    Emneord

    • diplomuddannelser
    • social inklusion
    • læsning
    • matematik
    • naturfag
    • forældresamarbejde
    • læreprocesser