Konsulentydelse ind i et skolebaseret kompetence- og udviklingsprojekt for alle matematiklærerne på Parkvejens Skole, Odder

Clemens, H. (Deltager)

Aktivitet: Rådgivning - typerProjektgennemførelse

Beskrivelse

Opgavens indhold: Opgavens indhold var at facilitere en proces med det formål, at få lærerne på de tre afdelinger, begynder, mellem- og det afsluttende trin, til at opnå en indsigt i hinandens fagsyn og fagdidaktik med formålet: at højne elevernes oplevelse af sammenhæng mellem de forskellige trin.
Mål for aftagers udbytte: at lærerne på de tre afdelinger: begynder, mellem- og det afsluttende trin, opnår en indsigt i hinandens fagsyn og fagdidaktik med formålet at højne elevernes oplevelse af sammenhæng mellem de forskellige trin.
Metodik og arbejdsform: Oplæg, gruppearbejde samt videooptagelser af enkelte deltageres undervisning som oplæg til fællesdrøftelser på holdet
Begrundelse for valg af metodik og arbejdsform: For at nå målet
Periode1 sep. 20071 dec. 2007
Arbejd forParkvejens Skole, Danmark
Grad af anerkendelseNational