MAK konference

Pedersen, C. P. (Deltager)

Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typerKonference

Beskrivelse

Netværkskonference d. 12. november 2019”Digitale Forretningsmodeller med fokus på økonomi”Cphbusiness har fornøjelsen af at afvikle efterårets netværkskonference med en opdeling i to spor:spor 1: Digitale Forretningsmodeller og de økonomiske aspekter i forbindelse hermed.
Spor 2: Digital Markedsføring
Dagens program:Kl. 9.30Ankomst og morgenmadKl. 10.00: Velkomst og introduktion af dagens program, v. Susanne Rievers Områdechef Salg og Markedsføring og Faisal Attazgharti, Zealand.Herefter køre dagen i to sporSpor 1: Digitale ForretningsmodellerKl. 10:15-11:15Digitale forretningsmodeller nu og fremadrettet, v. Christian Hannibal, Digitaliseringspolitisk chef i DI.Kl. 11:15-12:15Research aspects underlying Digital Platforms, v. Ioanna Constantiou, Professor and Phd at CBS, “Department of Digitalization”. Kl. 12:15-13 FrokostKl. 13:00-14:00Digital DNA, v. GamerzclassKl. 14:00-15:15Fra viden til praksis – brainstorm, synergieffekter og implementering på tværs af erhvervsakademierne. Spor 2: Digital markedsføringKl. 10:05-10:45Podcast Hvordan kan virksomheder anvende podcast i markedsføringen og marketingstrategien, v. Eric Ziengs https://nochmal.dk/om/eric-ziengs/Kl. 10:45-11:30De digitale forretningsmodeller En generel introduktion til forretningsmodeller i den digitale verden. Digitale strategier og hvordan man som virksomhed håndterer transformation til en digital tilværelse, v. Morten Gade https://mortengade.dk/Kl. 11:30-12:15Den digitale forretning Hvordan fungerer en digital baseret virksomhed. Kunder, markedsføring, distribution og forretningsmodel, v. Jesper Jensen, Direktør Boozt.comKl. 12:15-12:45FrokostKl. 12:45-13:30Inbound Marketing Tiltræk målgruppen gennem modtagerorienteret indhold og budskab, styrkelse af relationen og interagere med kunderne - i den digitale verden, v. Jacob Mohr Hansen, PropellosKl. 13:30-14:00Influencer Marketing Hvad er influent markedsføring og hvordan kan det bruges. På baggrund af et survey om 400 unges holdning til influenter vil et FoU-projekt give deres bud på god brug af influenter Just Kjærgård Pedersen og Peter Kirring, Cphbusiness.Kl. 14:00- 15:00Workshop og vidensdeling Hvorledes kan vi formidle teorier og praksis om digital markedsføring og digitale forretningsmodeller i undervisningen. Vidensdeling og idégenerering.Kl. 15:00Afslutning og opsamling, v. Faisal Attazgharti, Zealand Sjællands Erhvervsakademi.Dagen afsluttes i fællesskabKl. 15:30-16:30Networking-arrangement på 3. sal, Lærerloungen.
Periode12 nov. 2019
BegivenhedstypeKonference