Beskrivelse
Induction and Mentoring Newly Qualified Teachers as continuous professional development - Nordplus netværk NPHZ-2023/10082Netværk bestående af medlemmer fra Universiteter/University College og Lærerfagforeningen fra Norge, Finland, Estland, Sverige, Island og Danmark
Periode | sep. 2023 → aug. 2025 |
---|---|
Sted for afholdelse | NTI-PPD, Norge |
Grad af anerkendelse | International |
Relateret indhold
-
Projekter
-
Læringscirkler – peer-group mentoring for studerende og nyuddannede lærere
Projekter: Projekt › Forskning
-
Mentoruddannelse for lærere
Projekter: Projekt › Forskning
-
Vejledning i integreret praktik.
Projekter: Projekt › Forskning
-
Publikationer
-
Mentor training course: participants' reflections before and after
Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Poster › Forskning › peer review
-
Intro – Outro. Professional Development for Newly Qualified Teachers and Preservice Teachers (finishing Year) in Collaboration in Learning Circles
Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Paper/skriftligt oplæg › Forskning › peer review
-
Learning circles for newly qualified teachers and preservice teachers: development of professional communication and collaboration skills
Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Paper/skriftligt oplæg › Forskning › peer review
-
Aktiviteter
-
Lærerstart og fodfæste
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
Læringscirkler - outro-intro
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg