Aktivitet: Andre aktivitetstyper › Undervisningsforløb
Beskrivelse
Læringsmål: Den studerende • Kan planlægge, gennemføre og evaluere relevante logopædiske interventioner • Kan indgå i samarbejde om en læringsdifferentieret indsats, der rummer overvejelser i forhold til den enkelte, den enkeltes netværk, samt relevante samarbejdspartnere • Har grundlæggende viden om lingvistik, sprogtilegnelse, sproglig og kommunikativ udvikling • Har viden om sproglige vanskeligheder og deres udvikling, herunder fremtrædelsesformer, differentialdiagnoser, udbredelse, årsager, konventioner og klassifikation • Kan indhente information, udrede, beskrive, analysere og vurdere sproglige vanskeligheder med henblik på en læringsdifferentieret indsats
Undervisnings- og arbejdsformer: Underviseroplæg, videocases, øvelser i læringsgrupper. Vejledning og eksamination Begrundelse for valg af undervisnings- og arbejdsformer: Studieordningen for de nationale PD uddannelser 2017