Beskrivelse
Temadag for studerende på 1. semester om samarbejdet mellem Pædagoguddannelsen i Horsens og Det boligsociale sekretariat BoTrivsel i HorsensPeriode | 5 nov. 2019 |
---|---|
Grad af anerkendelse | Lokal |
Emneord
- Socialt arbejde og sociale forhold
- socialt udsatte boligområder
Relateret indhold
-
Publikationer
-
Pædagoguddannelsen som aktør i lokalsamfundet
Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandling › Bog › Forskning
-
Velfærdsinnovation og tværfaglige netværk: Didaktiske refleksioner over et undervisningsforløb
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Partnerskabsaftaler - er de besværet værd? En kvalitativ undersøgelse af struktur og organisering i en konkret partnerskabsaftale, VIADEM
Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandling › Rapport › Forskning
-
Frivillige i dagtilbud – forbedring eller forringelse af kvaliteten.
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Undervisning
-
Samskabelse - trussel eller mulighed for velfærdsprofessionerne?
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
-
"De giver os noget, vi giver dem noget" Pædagoguddannelsen som aktør i lokalsamfundet
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
Faglige netværk kan skabe nye læringsrum: I Horsens skaber et partnerskab mellem Projektstedet Østbasen og Pædagoguddannelsen fælles ramme samarbejde og gensidig læring. Udveksling og afprøvning af nye ideer, viden og erfaring gavner både de unge fra det socialt udsatte boligområde og de studerende på uddannelsen.
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning
-
15. Frivillige i dagtilbud – forbedring eller forringelse af kvaliteten?
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Undervisning