Master modul. Begrebet co-creation er kommet på dagsordenen i forhold til udvikling og organisering af opgaver i den offentlige sektor, herunder også uddannelsesinstitutioner. – Der er tale om en tendens, der foregår nationalt såvel som internationalt. Dette forløb afholdes med særlig fokus på co-creation og læring i videregående uddannelser, set i et samfundsmæssigt og organisatorisk perspektiv.
Forløbet vil blive afholdt som et co-creation forløb, hvor de modulansvarlige inden for gældende rammer, beskrevet af læringsmålene, indgår i co-creative arbejdsformer med de studerende.
Formålet med modulet er, at den studerende skal opnå kendskab til teorier og tilgange, der belyser læring i en organisatorisk kontekst (her videregående uddannelser). Læring i organisationer forekommer i en række situationer, designede og tilsigtede såvel som spontane og uformelle, individuelle såvel som kollektive. Organisatorisk læring fokuserer særligt på samspillet mellem arbejde og uddannelse, forandringsprojekter som organisatorisk læring samt formel og uformel læring i organisationen.