Sprogbaseret pædagogik og SFL – for dig, der er i gang og gerne vil videre

Bock, K. (Deltager), Ruth Mulvad (Deltager), Gerthe Kjær Jacobsen (Deltager)

Aktivitet: Rådgivning - typerKursusvirksomhed

Beskrivelse

Opgavens indhold: Kurset giver en dybere forståelse af sprogmodellen SFL og pædagogikken samt gode konkrete eksempler for at kunne videreudvikle både egen og andres praksis.
Mål for aftagers udbytte: Kurset sigter mod at give en dybere forståelse af sprogmodellen SFL og pædagogikken samt gode konkrete eksempler for at kunne videreudvikle både egen og andres praksis.
Metodik og arbejdsform: Oplæg og øvelser, deltagerne afprøver små SFL-baserede forløb mellem de enkelte kursusgange, workshops til videndeling
Begrundelse for valg af metodik og arbejdsform: Iterativt forløb. Tæt sammenhæng mellem teori og praksis.
Periode3 nov. 20167 feb. 2017
Arbejd forNationalt Videncenter for Læsning, Danmark
Grad af anerkendelseNational

Emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Sprogbaseret udnervisning