Beskrivelse
Plenumoplæg ved Logopædisk Forums efteruddannelseskursus 2024:Logopædens rolle: Dagtilbud – overgange – skole
I oplægget tager Line Møller Daugaard afsæt i nyere forsknings- og
udviklingsprojekter, der har sigtet mod at udvikle sprogpædagogiske
praksisser i pædagogiske institutioner kendetegnet ved en høj grad af
sproglig mangfoldighed. Vi starter i vuggestuen, bevæger os videre
gennem grundskolen og slutter i overgangen mellem de ældste
modtagelsesklasser i folkeskolen og erhvervsuddannelserne. Oplægget
har som formål at give inspiration og skabe refleksion over
sprogpædagogisk arbejde i sprogligt mangfoldige institutioner på tværs
af uddannelsessystemet.
| Periode | 18 sep. 2024 |
|---|---|
| Begivenhedstitel | Logopædisk Forums efteruddannelseskursus 2024: Logopædens rolle: Dagtilbud – overgange – skole |
| Begivenhedstype | Konference |
| Placering | Bredsten, DanmarkVis på kort |
| Grad af anerkendelse | National |
Dokumenter og Links
Relateret indhold
-
Publikationer
-
Inspiration til det sprogpædagogisk arbejde med flersprogede børn og unge
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Formidling