Beskrivelse
Hvordan danner et sprogligt evalueringsmateriale og dets resultater grundlag for pædagogernes sprogpædagogiske arbejde?Oplægget tager udgangspunkt i et konkret forløb med et 3-årigt barn, der er blevet sprogvurderet med det ministerielle
”Sprogvurderingsmateriale til 3-årige” (2007).
Periode | 12 jun. 2019 |
---|---|
Begivenhedstitel | Sprog i daginstitutionen: Viden på tværs |
Begivenhedstype | Seminar |
Placering | Silkeborg, DanmarkVis på kort |
Grad af anerkendelse | National |
Dokumenter og Links
Relateret indhold
-
Projekter
-
Interaktionelle mønstre i småbørns sprogbrug i en daginstitution
Projekter: Projekt › Forskning
-
Publikationer
-
Sprogvurderingspraksis i en daginstitution: et sprogligt etnografisk casestudie om forståelse og anvendelse af sprogvurderingsresultater
Publikation: Kandidat/diplom/master › Kandidatspeciale › Forskning
-
Aktiviteter
-
Sprog i daginstitutionen
Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Workshop