Beskrivelse
Oplægget har fokus på, hvordan sygeplejersker håndterer en ringende arbejdstelefon, når de er sammen med en patient. På mange danske sygehuse er sundhedspersonalet udstyret med mobile arbejdstelefonerfor at øge tilgængelighed og effektivitet. Samtidig stilles krav om opmærksomhed overfor patienterne og sætte dem i centrum. Studiet bidrager med viden om, hvilke strategier, der kan anvendes, når mobile arbejdstelefoner skal håndteres, samt hvilke konsekvenser deres anvendelse har. Denne viden er væsentlig
for udvikling af en klinisk praksis, der både højner kvalitet og patientsikkerhed og samtidig indfrier krav om effektivitet og patientfokus.
Periode | 1 dec. 2016 |
---|---|
Begivenhedstitel | FoU Dag 2016: UCN |
Begivenhedstype | Konference |
Placering | Aalborg, DanmarkVis på kort |
Grad af anerkendelse | Lokal |
Dokumenter og Links
Relateret indhold
-
Publikationer
-
Strategier til håndtering af mobile arbejdstelefoner
Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Paper/skriftligt oplæg › Formidling
-
Projekter