Aktivitet: Andre aktivitetstyper › Undervisningsforløb
Beskrivelse
Læringsmål: Formål At den studerende tilegner sig viden, færdigheder og kompetencer til at: - Vurdere team som organiseringsform og tydeliggøre rammer og lede processer, der udvikler teamets samarbejde, effektivitet og performance. Mål for læringsudbytte: Viden og forståelse •De særlige dynamikker og processer, der knytter sig til teamarbejde og organisering, baseret på teorier, metoder og praksis Færdigheder •Lede og facilitere rammesættende, meningssøgende og -forhandlende processer i team •Analysere problemer, løse konflikter og udvikle team Kompetencer •Lede team refleksivt og formulere klare mål, rammer og betingelser for ledelse af arbejdsopgaver, der søges løst gennem teamorganisering
Undervisnings- og arbejdsformer: Undervisning, narrative fortællinger, refleksioner og mere træningsbaserede øvelser Opgaveskrivning i form af en portfolio, hvor aktionslæring og prøvehandlinger i praksis kan indgå som input til data fra egen praksis Begrundelse for valg af undervisnings- og arbejdsformer: Modulets læringsmål inviterer til en kombination af undervisning, drøftelse, øvelser og løbende brug af læringslogbogen i form af en portfolio