Udviklingsarbejde: - med inklusionstoning

Hansen, A. M. (Underviser), Sisse Lizzi Brendstrup (Underviser)

    Aktivitet: Andre aktivitetstyperUndervisningsforløb

    Beskrivelse

    Læringsmål: Målet er, at den studerende udvikler kompetencer, der gør det muligt for den studerende aktivt at indgå i alle faser i pædagogisk udviklingsarbejde.
    Det er målet, at den studerende gennem integration af praksiserfaring og udviklingsorientering

    Undervisnings- og arbejdsformer: Oplæg, øvelser og innovativ visions workshop ud fra observeret og beskrevet praksis der analyseres og problematiseres i forhold til mål og interesser i udviklingsarbejdet, samt i forhold til begreber, synspunkter, metoder m.v. fra de teoretiske studier af litteratur om pædagogisk udviklingsarbejde.
    Begrundelse for valg af undervisnings- og arbejdsformer: Undervisningen samt eksamensopgaver skal kunne kvalificere egen praksis og være med til institutionsudvikling
    Periode2015 → …

    Emneord

    • undersøgelsesmetodik
    • Inklusion