Aktivitet: Andre aktivitetstyper › Undervisningsforløb
Beskrivelse
Læringsmål: -aktuelle udfordringer og forandringer i professioner og professionsidentitet - Professionens opgaver, roller og ansvar og samspillet med andre professioner i tværprofessionelle og tværsektorielle sammenhænge - juridiske rammer og etiske aspekter i samarbejdet mellem professioner og sektorer - arbejde helhedsorienteret på baggrund af praksis, udviklings- og forskningsbaseret viden -Identificere og kritisk vurdere en relevant tværprofessionel problemstilling samt planlægge og koordinere indsatser eller forløb i forhold hertil - kommunikere målrettet og reflekteret i tværprofessionelle sammenhænge, og i relationer med borgere/brugere/patienter -planlægge og koordinere forløb/indsatser på tværs af professioner og sektorer - Indgå i tværprofessionelt samarbejde med respekt for og anderkendelse af egen og andres professionsansvar - reflektere over rammer, muligheder og barrierer i det tværprofessionelle samarbejde
Undervisnings- og arbejdsformer: forelæsninger, dialog undervisning, intensivt gruppearbejde, vejledning og øvelser Begrundelse for valg af undervisnings- og arbejdsformer: Styrkels af det tværprofessionelle samarbejde og selvstændigt samarbejde med lokal samfund