Danmark ramt af fodboldfeber - vi er ramt af korttidshukommelse

Presse/medie

Beskrivelse

Ifølge sportsøkonom er der flere faktorer, der spiller ind i den popularitet, som landsholdet har opnået på det seneste.

Periode3 jul. 2021

Mediedækning

1

Mediedækning

  • TitelDanmark ramt af fodboldfeber - vi er ramt af korttidshukommelse
    Grad af anerkendelseNational
    Mediets navn/udløbTV2
    MedietypeInternet
    Land/OmrådeDanmark
    Dato03/07/21
    BeskrivelseIfølge sportsøkonom er der flere faktorer, der spiller ind i den popularitet, som landsholdet har opnået på det seneste.
    Producer/forfatterMads Biener Mørk
    PersonerKenneth Holm Cortsen

Frie emneord

  • Medier, kommunikation og sprog
  • fodbold
  • landsholdet
  • EM i fodbold
  • Kenneth Cortsen
  • fodbold og succes
  • at vinde har betydning i sport
  • fodboldøkonomi
  • fodbold og branding
  • sportsmarketing
  • kommunikation og sport
  • sport og narrativer