Danmarks Pædagogiske Tænketank: Der er en praksis-fetichisme i uddannelsesdebatten, men praksis er ikke meget værd uden refleksion

Presse/medie

Beskrivelse

Det er vigtigt at huske, at de lærerstuderende skal udvikle deres praksiserfaringer gennem refleksion. Og hvis refleksionen skal hæve sig over det hverdagstrivielle, er den pædagogiske videnskab afgørende, skriver Danmarks Pædagogiske Tænketank.Signe...

Periode14 jan. 2022

Mediedækning

1

Mediedækning

  • TitelDanmarks Pædagogiske Tænketank: Der er en praksis-fetichisme i uddannelsesdebatten, men praksis er ikke meget værd uden refleksion
    Mediets navn/udløbSkolemonitor.dk
    Dato14/01/22
    Producer/forfatterKATE THAIS AKSELSEN, SØREN BØJGÅRD SCHLEICHER ANDERSEN, RIKKE OSBAHR EBSEN, OLE GAMMELGAARD, PETER JESPERSEN, BRIAN KNUDSEN, MOR
    PersonerPeter Hougaard Madsen