Forsker: Ry-sagen var skabt til succes på de sociale medier

  • Jakob Linaa Jensen

Presse/medie

Beskrivelse

RY: Ry-sagens enorme gennemslagskraftpå sociale medier som Facebook var på ingen måder tilfældig. Kombinationen af fire helt almindelige danske drenge, en dreng med afghansk baggrund, en voldelig konflikt og en brandbombe var ganske enkelt formstøbt ...

Periode28 jan. 2018

Mediedækning

3

Mediedækning

  • TitelForsker: Ry-sagen var skabt til succes på de sociale medier
    Mediets navn/udløbÅrhus Stiftstidende
    Dato28/01/18
    Producer/forfatterhenrik Ask Ole Christensen heas@stiften.dkolch@stiften.dk
    PersonerJakob Linaa Jensen
  • TitelForsker: Ry-sagen var skabt til succes på de sociale medier
    Mediets navn/udløbRanders Amtsavis
    Dato28/01/18
    Producer/forfatterHenrik askOle Christensen heas@stiften.dkolch@stiften.dk
    PersonerJakob Linaa Jensen
  • TitelForsker: Ry-sagen var skabt til succes på sociale medier
    Mediets navn/udløbHorsens Folkeblad
    Dato28/01/18
    Producer/forfatterHenrik ask og ole Christensen heas@stiften.dkogolch@stiften.dk
    PersonerJakob Linaa Jensen