Japansk arbejdsform styrker fagteams

  • Charlotte Krog Skott

    Presse/medie

    Beskrivelse

    Artikel i UCC's interne magasin, som handler om hvordan læreres samarbejde kan styrkes gennem lektionsstudier. Artiklen er baseret på vores gruppes samarbejder med lærere i Lyngby-Tårbæk kommune

    Periode22 feb. 2018

    Mediebidrag

    1

    Mediebidrag

    • TitelJapansk arbejdsform styrker fagteams
      Grad af anerkendelseLokal
      Mediets navn/udløbUCC Magasin
      MedietypeTryk
      Varighed/længde/størrelse1-2 sider
      Land/OmrådeDanmark
      Dato22/02/18
      BeskrivelseUCC-forskere har gennem fire år undersøgt, hvordan lærere på skoler i Lyngby-Taarbæk Kommune udvikler deres undervisning gennem lektionsstudier. En tidskrævende, men udbytterig proces hentet fra det japanske skolesystem, hvor lærere i fællesskabnærstude...
      Producer/forfatterAnders Klebak
      PersonerCharlotte Krog Skott

    Frie emneord

    • Læring, pædagogik og undervisning
    • Lærersamarbejde
    • Lektionsstudier
    • Matematik undervisning