Lektien fra Italien: Drivkraften i turismens små- og mellemstore virksomheder må ikke undervurderes

Presse/medie

Beskrivelse

En case fra turistdestinationen Campi Flegrei i Napolibugten med fokus på bottom-up udviklingen af destinationen gennem netværksdannelse. 

Emne

Bottom-up destinationsudvikling, netværksdannelse initieret af små og mellemstore private turismeaktører

Periode5 okt. 2022

Mediebidrag

1

Mediebidrag

  • TitelLektien fra Italien: Drivkraften i turismens små- og mellemstore virksomheder må ikke undervurderes
    Grad af anerkendelseNational
    Mediets navn/udløbTurisme.nu
    MedietypeInternet
    Land/OmrådeDanmark
    Dato05/10/22
    BeskrivelseMed en bottom-up tilgang kan man skabe store forandringer i en destination, der ikke er styret af et destinationsselskab.
    Producer/forfatterAnna Hammershøy og Luigi D’Ambrosio
    PersonerAnna Hammershøy, Luigi d'Ambrosio