Mediedækning
8
Mediedækning
Titel I Düsseldorf taler de stadig om Tour de France-starten Mediets navn/udløb Skive Folkeblad Dato 16/06/22 Producer/forfatter FREDERIK FOGDE redaktion@m-jylland.dk Personer Kenneth Holm Cortsen Titel Branding vægter højere end indtjening når Touren rammer Danmark Mediets navn/udløb Lolland-Falsters Folketidende Dato 16/06/22 Personer Kenneth Holm Cortsen Titel I Düsseldorf taler de stadig om Tour de France-starten Mediets navn/udløb Herning Folkeblad Dato 16/06/22 Producer/forfatter FREDERIK FOGDE redaktion@m-jylland.dk Personer Kenneth Holm Cortsen Titel I Düsseldorf taler de stadig om Tour de France-starten Mediets navn/udløb Midtjyllands Avis Dato 16/06/22 Producer/forfatter FREDERIK FOGDE redaktion@m-jylland.dk Personer Kenneth Holm Cortsen Titel Touren kaster glans over kendskabet til værtslandet Mediets navn/udløb Berlingske Dato 16/06/22 Producer/forfatter Frederik Fogde, Ritzau Personer Kenneth Holm Cortsen Titel Ritzau Plus: Branding vægter højere end indtjening når Touren rammer Danmark (v.2) Mediets navn/udløb Ritzaus Bureau Dato 15/06/22 Producer/forfatter Frederik Fogde Personer Kenneth Holm Cortsen Titel Branding vægter højere end indtjening når Touren rammer Danmark Mediets navn/udløb Kristeligt-Dagblad.dk Dato 15/06/22 Producer/forfatter Ritzau Personer Kenneth Holm Cortsen Titel Ritzau Plus: Branding vægter højere end indtjening når Touren rammer Danmark (v.1) Mediets navn/udløb Ritzaus Bureau Dato 15/06/22 Producer/forfatter Frederik Fogde Personer Kenneth Holm Cortsen