Mediedækning
1
Mediedækning
Titel Sex appeal sælger i sportens verden Grad af anerkendelse International Mediets navn/udløb DR Deadline Medietype Fjernsyn Land/Område Danmark Dato 23/07/21 Beskrivelse Selvom sex appeal gennem mange år er anvendt som markedsføringsredskab indenfor business, har det også gennem årene slået igennem indenfor sportsbranchen, men hvor går grænserne, og hvordan har det ændret sig over tid? Producer/forfatter DR Deadline Personer Kenneth Holm Cortsen
Frie emneord
- Medier, kommunikation og sprog
- kønsidealer i sport
- sportsøkonomi
- DR
- Deadline
- Kenneth Cortsen
- sportsbranding
- framing
- sportsmarketing
- sexappeal i sport
- sport og sexisme
- diversitetsledelse
- sportsledelse
- OL
- OL i Tokyo
- IOC
- sport og regler
- sportens udvikling
- sport og kommercialisering
- OL 2021
- Norsk beachhåndbold
- sport og kultur
- sport og adfærdsøkonomi
- Sports Illustrated
- Anna Kournikova
- Maria Sharapova
- Super Bowl