Teknologiforståelse skal udvikles som selvstændig faglighed i læreruddannelsen

Presse/medie

Beskrivelse

På godt og ondt påvirker den digitale udvikling snart sagt alle aspekter af vores liv. Tænk blot på, hvordan både arbejdsliv og privatsfæren i de fleste af børn, unge og voksnes timer direkte eller indirekte påvirkes af teknologi...
Periode12 mar. 2020 → 13 mar. 2020

Mediedækning

2

Mediedækning

  • TitelTeknologiforståelse skal udvikles som selvstændig faglighed i læreruddannelsen
    Mediets navn/udløbFolkeskolen.dk
    Dato13/03/20
    PersonerJakob Harder, Sami Stephan Boutaiba, Bjarne Grøn
  • TitelTeknologiforståelse skal udvikles som selvstændig faglighed i læreruddannelsen
    Mediets navn/udløbFolkeskolen
    Dato12/03/20
    Producer/forfatterJAKOB HARDER, DEKAN FOR DET LÆRERFAGLIGE FAKULTET PÅ KØBENHAVNS PROFESSIONSHØJSKOLE SAMI STEPHAN BOUTAIBA, DIREKTØR FOR PÆDAGOGI
    PersonerJakob Harder, Sami Stephan Boutaiba, Bjarne Grøn