Teknologiforståelse skal udvikles som selvstændig faglighed i læreruddannelsen

    Presse/medie

    Beskrivelse

    På godt og ondt påvirker den digitale udvikling snart sagt alle aspekter af vores liv. Tænk blot på, hvordan både arbejdsliv og privatsfæren i de fleste af børn, unge og voksnes timer direkte eller indirekte påvirkes af teknologi...
    Periode12 mar. 2020 → 13 mar. 2020

    Mediedækning

    2

    Mediedækning

    • TitelTeknologiforståelse skal udvikles som selvstændig faglighed i læreruddannelsen
      Mediets navn/udløbFolkeskolen.dk
      Dato13/03/20
      PersonerJakob Aagaard Harder, Sami Stephan Boutaiba, Bjarne Grøn
    • TitelTeknologiforståelse skal udvikles som selvstændig faglighed i læreruddannelsen
      Mediets navn/udløbFolkeskolen
      Dato12/03/20
      Producer/forfatterJAKOB HARDER, DEKAN FOR DET LÆRERFAGLIGE FAKULTET PÅ KØBENHAVNS PROFESSIONSHØJSKOLE SAMI STEPHAN BOUTAIBA, DIREKTØR FOR PÆDAGOGI
      PersonerJakob Aagaard Harder, Sami Stephan Boutaiba, Bjarne Grøn