Tour-værtsbyer: Sådan kan virksom­heder udnytte Tour de France i Danmark i 2022

Presse/medie

Beskrivelse

Store megaevents indenfor sport giver muligheder for at udfolde brandingmæssig kreativitet i aktiveringen af den markedsføring og branding, som er inkluderet i f.eks. Tour de France på dansk grund. 

Periode7 dec. 2021

Mediedækning

1

Mediedækning

  • TitelTour-værtsbyer: Sådan kan virksom­heder udnytte Tour de France i Danmark i 2022
    Grad af anerkendelseNational
    Mediets navn/udløbBørsen
    MedietypeTryk
    Land/OmrådeDanmark
    Dato07/12/21
    BeskrivelseStore megaevents indenfor sport giver muligheder for at udfolde brandingmæssig kreativitet i aktiveringen af den markedsføring og branding, som er inkluderet i f.eks. Tour de France på dansk grund. 
    Producer/forfatterHarald Krebs
    PersonerKenneth Holm Cortsen

Frie emneord

  • Erhvervsliv, handel og økonomi
  • cykelsport
  • Tour de France
  • ASO
  • sportsbranding
  • sponsorship
  • sportsmarketing
  • sportsevents
  • sportsøkonomi
  • cykling
  • Kenneth Cortsen