Mediedækning
1
Mediedækning
Titel Toyota har trukket nogle af deres brandmæssige aktiveringsmuligheder tilbage, selvom de er hovedsponsor for OL Grad af anerkendelse National Mediets navn/udløb DR P1 Orientering Medietype Radio Land/Område Danmark Dato 20/07/21 Beskrivelse Fredag tændes den olympiske ild i Tokyo, og OL skydes i gang. men allerede i morgen går arrangementet så småt i gang. Mange japanere var hellere fri for arrangementet, og hovedsponsoren Toyota har trukket sig tilbage til en mindre synlig rolle, og arran... Producer/forfatter Brita Kvist Hansen Personer Kenneth Holm Cortsen
Frie emneord
- Erhvervsliv, handel og økonomi
- sponsorater
- sportsbranding
- Toyota
- OL
- OL i Tokyo
- Kenneth Cortsen
- sportsøkonomi
- sportsledelse
- IOC
- sport og branding
- sport og ledelse
- sport og økonomi
- sport og marketing
- sportsmarketing
- sponsorship
- sponsorering
- sportssponsorering
- værdien af OL i Tokyo
- sportsøkonom