Toyota har trukket nogle af deres brandmæssige aktiveringsmuligheder tilbage, selvom de er hovedsponsor for OL

Presse/medie

Beskrivelse

Fredag tændes den olympiske ild i Tokyo, og OL skydes i gang. men allerede i morgen går arrangementet så småt i gang. Mange japanere var hellere fri for arrangementet, og hovedsponsoren Toyota har trukket sig tilbage til en mindre synlig rolle, og ar...

Periode20 jul. 2021

Mediedækning

1

Mediedækning

  • TitelToyota har trukket nogle af deres brandmæssige aktiveringsmuligheder tilbage, selvom de er hovedsponsor for OL
    Grad af anerkendelseNational
    Mediets navn/udløbDR P1 Orientering
    MedietypeRadio
    Land/OmrådeDanmark
    Dato20/07/21
    BeskrivelseFredag tændes den olympiske ild i Tokyo, og OL skydes i gang. men allerede i morgen går arrangementet så småt i gang. Mange japanere var hellere fri for arrangementet, og hovedsponsoren Toyota har trukket sig tilbage til en mindre synlig rolle, og arran...
    Producer/forfatterBrita Kvist Hansen
    PersonerKenneth Holm Cortsen

Frie emneord

  • Erhvervsliv, handel og økonomi
  • sponsorater
  • sportsbranding
  • Toyota
  • OL
  • OL i Tokyo
  • Kenneth Cortsen
  • sportsøkonomi
  • sportsledelse
  • IOC
  • sport og branding
  • sport og ledelse
  • sport og økonomi
  • sport og marketing
  • sportsmarketing
  • sponsorship
  • sponsorering
  • sportssponsorering
  • værdien af OL i Tokyo
  • sportsøkonom