Undervisere: Overflod af læringsmål hæmmer pædagogstuderendes kreativitet og selvstændige tænkning

Presse/medie

Beskrivelse

Pædagogstuderende skal i dag lære at udvikle praksis i tværprofessionelle og samskabende fællesskaber, mens de bombarderes med læringsmål, der kvæler muligheden for entreprenørskab og selvstændigt initiativ, skriver Naia Hawes og Mikkel Snorre Wilms ...

Periode9 mar. 2023

Mediedækning

2

Mediedækning

  • TitelUndervisere: Overflod af læringsmål hæmmer pædagogstuderendes kreativitet og selvstændige tænkning
    Mediets navn/udløbAltinget.dk
    Dato09/03/23
    Producer/forfatterNaia Wienmann Hawes Adjunkt, pædagoguddannelsen, Professionshøjskolen Absalon Mikkel Snorre Wilms Boysen Docent, ph.d., Professi
    PersonerMikkel Snorre Wilms Boysen
  • TitelUndervisere: Overflod af læringsmål hæmmer pædagogstuderendes kreativitet og selvstændige tænkning
    Mediets navn/udløbAltinget.dk
    Dato09/03/23
    Producer/forfatterNaia Wienmann Hawes Adjunkt, pædagoguddannelsen, Professionshøjskolen Absalon Mikkel Snorre Wilms Boysen Docent, ph.d., Professi
    PersonerMikkel Snorre Wilms Boysen