Unravelling the influence: Understanding how young people navigate Education and career choices.

Presse/medie

Beskrivelse

Artiklen tager af sæt i en drøftelse af unges uddannelsesvalg, men bevæger sig frem til refleksioner om, hvorvidt uddannelsesinstitutioner også kan overveje, om de fx i markedsføring målretter sig til implicitte målgrupper. 

Emne

Unges uddannelsesvalg & uddannelsers rekrutteringsmuligheder

Periode5 aug. 2024

Mediebidrag

1

Mediebidrag

  • TitelUnravelling the influence: Understanding how young people navigate Education and career choises
    Grad af anerkendelseInternational
    Mediets navn/udløbGUIDE project e-magazine
    MedietypeInternet
    Land/OmrådeDanmark
    Dato05/08/24
    BeskrivelseArtiklen tager afsæt i en samtale om unges uddannelsesvalg, men fører også over i en drøftelse af om uddannelsesinstitutioner implicit markedsfører sig til specifikke målgrupper?
    Producer/forfatterEU. Co-funded by the European Union
    PersonerCharlotte Troelsen

Frie emneord

  • Læring, pædagogik og undervisning
  • Skoler, fag og institutioner
  • Børn og unge