Mediedækning
1
Mediedækning
Titel VM-vinder nægter at svare på kritiske spørgsmål om Qatar Grad af anerkendelse National Mediets navn/udløb Go' Morgen Danmark - TV2 Medietype Fjernsyn Land/Område Danmark Dato 29/09/22 Beskrivelse En kritisk diskussion om Coca-Colas og andre sponsorers rolle i.f.t. VM i fodbold i Qatar Producer/forfatter Mads Nygaard Personer Kenneth Holm Cortsen
Frie emneord
- Erhvervsliv, handel og økonomi
- VM i fodbold
- VM i Qatar
- fodbold
- fodbold og ledelse
- Coca-Cola
- sponsorship og sport
- Kenneth Cortsen
- TV2
- fodbold og branding
- sportsbranding
- sponsorers rolle i sport
- kommercialisering og megaevents i sport
- megaevents i sport
- verdensmesterskabet i fodbold
- penge og events i sport
- sportsøkonomi
- sportsmanagement
- Adidas
- branding af atleter
- sportsstjerner og kommercialisering