Projekter pr. år
Fingerprint
Netværk
-
SCL: Betydningen af studentercentrerede læringsforløb for studerendes deltagelse, læringsbaner og professionelle udvikling
Iskov, T., Pechmann, P., Montes de Oca, L., Sejersen, D. B., Glavind, J. G., Nyquist, S. F. & Thompson, M.
01/05/18 → 31/12/24
Projekter: Projekt › Forskning
-
E-læring, informationskompetencer og biblioteksservice - hvordan kan det digitale bibliotek bidrage til employability?
Greve, C., Jørgensen, A. G. S., Hørmann, E., Mortensen, K. R., Jensen, L. A. D., Andersen, L. M. S., Schneider, M. V. & Nielsen, P. T.
28/02/14 → …
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
-
National projektdatabase
Jacobsen, K., Knudsen, K. W., Lodberg, K., Mikkelsen, T. R., Bønløkke, M., Kolbæk, L., Hvoldahl, A., Ejlersen, K., Jensen, M. & Kristensen, K.
01/03/08 → …
Projekter: Projekt › Andet
Fil
-
Litteratur- og informationssøgning
Nielsen, S. & von der Hude, J., jun. 2022, Problembaserede undersøgelser på Socialrådgiveruddannelsen. Engen, M., Østergaard, P., Svensson, C. F. & Bak Nielsen, V. (red.). Hans Reitzels Forlag, s. 79-96Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Undervisning
-
Student-Centred Learning and Teaching: A Systematic Mapping Review of Empiri-cal Research
Montes de Oca, L., Glavind, J. G., Pechmann, P., Iskov, T. & Sejersen, D. B., 2022, (Under udarbejdelse) I: Teaching in Higher Education. 33 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
How can the specific skills of the librarian in a digital context be used in the future
Ingwersen, A. T., Aggerbeck, M. & Nielsen, S., 2021, Future directions in digital information: Predictions, practice, participation. Baker, D. & Ellis, L. (red.). Cambridge: Chandos Publishing, s. 309-325 17 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
-
Servicemodel til systematiske reviewopgaver
Thomas Vibjerg Hansen (Oplægsholder) & Maria Viftrup Schneider (Oplægsholder)
19 jan. 2021Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
Strengthening students’ academic digital competencies through development of learning patterns - a Danish national project (STAK)
Charlotte Wind (Oplægsholder), Lisbeth Ramsgaard Carlsen (Oplægsholder), Helle Brink (Anden rolle), Ulla Buch Nilson (Anden rolle) & Dorthe Brauner Sejersen (Oplægsholder)
3 jun. 2021Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
Fil -
Pure Brugerdagene 2021
Karin Hedegaard (Deltager)
25 aug. 2021 → 26 aug. 2021Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference