Projekter pr. år
Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år
-
Videncenter for anvendt IKT
Højer-Pedersen, L. (Projektdeltager), Løvskov, P. E. (Projektdeltager), Gynther, K. (Projektdeltager) & Heilesen, S. (Projektdeltager)
03/09/12 → …
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
-
MUSC: Multimodale scenarier i de pædagogiske diplomuddannelser
Andersen, B. L. (Projektleder), Riis, M. (Projektdeltager), Hald, A. M. D. (Projektdeltager), Christensen, P. L. (Projektdeltager), Nielsen, C. H. (Projektdeltager), Ravn, M. (Projektdeltager), Rosenlund, L. T. (Projektdeltager), Lassen, M. K. D. (Projektdeltager), Feldman, M. H. L. (Projektdeltager), Thiel, A. N. (Projektdeltager), Bergstedt, P. (Projektdeltager), Gundersen, P. B. (Projektdeltager) & Petersen, A. K. (Projektdeltager)
01/01/22 → 30/06/24
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
-
MOOCs som fælles uddannelsestilbud til LU og praksis i to obligatoriske emner
Christiansen, R. B. (Projektleder), Riis, M. (Projektdeltager), Pedersen, P. D. (Projektdeltager), Thiel, A. N. (Projektdeltager), Knudsen, S. B. (Projektdeltager) & Clausen, T. L. (Projektdeltager)
01/01/20 → 31/12/21
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
Publikation
-
Technology as a Tool for Learning: Relevance During the Pandemic
Wollin, U. & Hambrock, H., 10 okt. 2022, Seamless Learning in Higher Education 2: Comparisons from International Educators on Changes During a Global Pandemic. Hambrock, H., de Villiers, F. & Power, R. (red.). 1 udg. International Association for Mobile Learning and Power Learning Solutions, Bind 2. s. 133 - 158 25 s.Bidragets oversatte titel :Teknologi som værktøj for læring: Relevans under pandemien Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Fil -
Learning effectiveness of 360° video: Experiences from a controlled experiment in healthcare education
Ulrich, F., Helms, N. H., Frandsen, U. P. & Rafn, A. V., 8 feb. 2019, I: Interactive Learning Environments.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
Challenges in designing for horizontal learning – in the Danish VET system.
Riis, M., Bergstedt, P., Jørgensen, C. B., Koch, H. H. & Rasmussen, C. L., 2016.Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Paper/skriftligt oplæg › Forskning › peer review
Åben adgang
Aktiviteter
-
Vordingborg Gymnasium & HF (Ekstern organisation)
Michael Jungfalk (Formand)
1 maj 2014 → 1 maj 2018Aktivitet: Medlemsskab - typer › Medlem af bestyrelse
-
BETT 2014
Lasse Højer-Pedersen (Deltager)
21 jan. 2014 → 23 jan. 2014Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference
-
Læring og Medier (Tidsskrift)
Wollin, U. (Redaktør af tidsskrift) & Nyvang, T. (Redaktør af tidsskrift)
1 maj 2014 → 27 feb. 2015Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Reviewer/redaktør af tidsskrift