Projekter pr. år
Fingerprint
Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år
-
Drenge og Pigers deltagelse i dagtilbuddets Fællesskaber - pædagogisk kompetenceudvikling, ledelse og forankring
Nguyen-Quy, A. (Projektdeltager), Østerbye, T. (Projektdeltager), Madsen, C. D. (Projektdeltager), Kjeldsen, A. M. (Projektleder) & Hjortskov Larsen, M. (Projektdeltager)
01/06/25 → 31/12/29
Projekter: Projekt › Forskning
-
MindBoost - fællesskaber og mental styrke
Poulsen, S. H. (Projektleder), Jensen, L. K. (Projektdeltager), Overvad, E. T. (Projektdeltager), Stouby, P.-E. (Projektdeltager) & Madsen, C. D. (Projektdeltager)
01/05/25 → 01/10/27
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
-
Professionsrettet og praksisorienteret ungdomsuddannelse: Samarbejde, samspil og overgange
Nielsen, B. L. (Projektleder), Poulsen, B. K. (Projektleder), Duch, H. (Projektleder), Fink, L. D. (Projektleder) & Hansen, K. K. (Projektleder)
01/02/25 → 30/11/27
Projekter: Projekt › Forskning
Fil
Publikation
-
Adult learners in transition: New Careers through Merit-Based Education
Troelsen, C. & Beck, M. H., 2025, I: PLAIO. PLA Inside Out: An International Journal on Theory, Research and Practice in Prior Learning Assessment. 2025, 11, 14 s.Bidragets oversatte titel :Voksne studerendes nye karriereveje ind i merituddannelserne: Om voksen meritstuderendes transitionsprocesser via lærer- og pædagogprofessioner Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
Åben adgang -
A literature review on value creation and anchoring of professional development on children’s mental well-being
Poulsen, S. H. & Madsen, C. D., 2025. 1 s.Bidragets oversatte titel :Et litteraturstudie af værdiskabelse og forankring af kompetenceudvikling inden for børns mentale trivsel Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Abstrakt › Forskning › peer review
-
A teacher perspective on integrating GenAI in VET teaching and learning practices
Georgsen, M., Egendal, J., Lomholt, P. & Riis, M., 10 jun. 2025, s. 164-165. 2 s.Bidragets oversatte titel :Et lærerperspektiv på integration af generativ AI i undervisnings- og læringspraksisser Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Abstrakt › Forskning › peer review
Åben adgangFil
Aktiviteter
-
Workshop: Sprogforskning på 0-3-års-området
Daugaard, L. M. (Oplægsholder), Østerbye, T. (Oplægsholder) & Kristensen, I. S. (Oplægsholder)
2 apr. 2025Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
NERA 2025
Madsen, C. D. (Oplægsholder) & Poulsen, S. H. (Oplægsholder)
5 mar. 2025 → 7 mar. 2025Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference
Fil -
Professionsuddannelser og praksisnær uddannelsesudvikling - Aktionsforskning som metode og mindset
Madsen, C. D. (Oplægsholder) & Lang, N. R. (Oplægsholder)
11 apr. 2025Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
Presse/medier
-
-
-
Børn og unge sætter spot på udfordringer i ungdomslivet
19/06/25
1 element af Mediedækning
Presse/medie