Projekter pr. år
Fingerprint
Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år
Profiler
-
Anette Bentholm
- Professionshøjskolen UCN, Pædagoguddannelsen Hjørring
- Professionshøjskolen UCN, Forskningscenter for In- og eksklusion i pædagogisk praksis
- Professionshøjskolen UCN, Forskningsgruppe: Bevægelse, sundhed og trivsel
- Københavns Professionshøjskole, Nationalt Center for Forskning i Udsathed blandt Børn og Unge
Person: VIP
Projekter
- 4 Igangværende
-
En del af holdet
Bentholm, A. (Projektleder) & Kristensen, M. K. (Projektdeltager)
01/04/25 → 31/12/25
Projekter: Projekt › Forskning
-
Forældrefællesskaber og social diversitet i dagtilbud
Pedersen, O. (Projektleder), Schmidt, L. S. K. (Projektleder), Frederiksen, J. T. (Projektdeltager), Faber, S. T. (Projektdeltager), Buus, A. M. (Projektdeltager), Plum, M. (Projektdeltager) & Skrubbeltrang, L. S. (Projektdeltager)
01/01/25 → 31/12/28
Projekter: Projekt › Forskning
-
Friluftsliv til fritidsklubber
Skrubbeltrang, L. S. (Projektleder), Kaup, C. F. (Projektdeltager) & Hundebøll, D. (Projektdeltager)
01/01/25 → 31/12/27
Projekter: Projekt › Forskning
-
Co-teaching, børn med særlige behov og idræt i skolen
Bentholm, A. (Udvikler), Guldager, J. D. (Andet), Emtoft, L. M. (Udvikler), Knudsen, P. L. M. (Designer), Lundby, J. (Andet), Petersen, L. B. (Andet), Andreassen, M. B. (Andet) & Bilstrup, A. R. (Udvikler), 24 feb. 2025Publikation: Ikke-skriftlig produktion › Video, andre visuelle produkter › Formidling
Åben adgang -
Experiences of enjoyment and inclusion among pupils with special needs in physical education – participation opportunities in a Danish school context
Bentholm, A. & Emtoft, L. M., 1 mar. 2025, s. 1-2. 2 s.Bidragets oversatte titel :Experiences of enjoyment and inclusion among pupils with special needs in physical education: – participation opportunities in a Danish school context Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Abstrakt › Forskning › peer review
Åben adgang -
Factors Associated with the Enjoyment of Physical Education Class for Children with Special Educational Needs
Dalgaard Guldager, J., Emtoft, L. M., Nørgaard Remmen, L. & Bentholm, A., maj 2025, I: International Journal of Environmental Research and Public Health. 22, 5, s. 1-14 14 s., 697.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
Åben adgang
-
Idrætsmødet 2025 - oplæg om "Børnehavebørn bruger bolden"
Kristensen, M. K. (Oplægsholder)
29 apr. 2025Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
Forskningens Døgn 2025 på UCN
Nørgaard, A. G. (Oplægsholder)
24 apr. 2025Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Workshop
Fil -
BRIDGING 2024
Nørgaard, A. G. (Arrangør)
14 nov. 2024Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Workshop
Fil
Presse/medier
-
Ritzau Plus: Langt over halvdelen af landets elever sidder stille hele skoledagen
25/06/25 → 26/06/25
32 elementer af Mediedækning
Presse/medie
-
Langt over halvdelen af landets elever sidder stille hele skoledagen
25/06/25
2 elementer af Mediedækning
Presse/medie
-
Omfattende undersøgelse viser nye veje: Ændret tilgang til idræt i skolen kan hjælpe børn med særlige behov
28/10/24
1 element af Mediedækning
Presse/medie