Projekter pr. år
Fingerprint
Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år
-
Videnscenter for digital teknologiforståelse
Andersen, L. B. (Projektleder), Nielsen, C. B. (Projektleder), Müller, M. B. (Projektleder), Frydendahl, J. A. (Projektleder), Slot, M. F. (Projektleder), Dissing Møller, L. (Projektleder), Schrøder, V. (Projektleder), Dyrendom, K. (Projektleder), Jensen, J. J. (Projektleder), Rehder, M. M. (Projektleder) & Exner, M. (Projektleder)
01/08/23 → 01/08/28
Projekter: Projekt › Forskning
-
NAFA: Naturfagsakademiet
Ørnby, I. L. (Projektleder), Sillasen, M. K. (Projektleder), Balslev, G. T. M. (Projektleder), Wied, K. (Projektleder), Larsen, J. J. (Projektleder), Ruge, D. (Projektdeltager), Dolin, J. (Projektleder), Hermansen, M. (Projektdeltager), Munksby, N. (Projektdeltager), Levinsen, H. (Projektdeltager), Jensen, N. T. (Projektdeltager), Johannsen, B. F. (Projektdeltager), Aarby, J. (Projektdeltager), Francke, M. S. (Projektdeltager), Broe, M. (Projektdeltager), Nielsen, S. S. (Projektdeltager), Tidemand, S. (Projektdeltager), Nielsen, A. S. (Projektdeltager), Jakobsen, L. S. (Projektdeltager), Olsen, M. B. S. (Projektdeltager), Høiby, R. (Projektdeltager), Pagaard, D. M. (Projektdeltager), Langhoff, J. H. (Projektdeltager), Hansen, K. B. (Projektdeltager), Wøhlk, E. B. (Projektdeltager), Andersen, M. F. (Projektdeltager), Schjøtt, S. R. (Projektdeltager), Cruys-Bagger, S. I. (Projektdeltager), Hansen, A. (Projektdeltager) & Christensen, G. B. (Projektdeltager)
01/08/21 → 30/07/28
Projekter: Projekt › Forskning
Fil -
Udvikling af nordisk netværk og nabosprogsundervisning i de nordiske læreruddannelser
Rasmussen, M. D. (Projektleder), Mundbjerg, T. (Projektleder) & Brink, E. T. (Projektleder)
01/01/21 → …
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
-
Reformulating the institutionalised role of student teachers through playful approaches to learning: A design-based research study of student teachers’ embodied playful presence in learning situations
Händel, V. D., 2024, Aalborg Universitet. (PhD series).Bidragets oversatte titel :Reformulering af lærerstuderendes institutionaliserede rolle gennem legende tilgange til læring: Et designbaseret forskningsstudie af lærerstuderendes kropslige legende tilstedeværelse i læringssituationer Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandling › Ph.d. afhandling › Forskning › peer review
Åben adgang -
At tænke med sanserne: indledning
Sauzet, S. & Falkenberg, H., 20 apr. 2023, Multisensoriske metoder og analyser: til undersøgelser af pædagogiske praksisser. Helene, F. & Sauzet, S. (red.). Samfundslitteratur, s. 11-27 17 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Parenting in the Courtyard: Understanding the Moral Dimensions of Socially Embedded Practices in Stigmatised Neighbourhoods in Denmark
Martiny-Bruun, A., 22 sep. 2023, I: Qualitative studies. 8, 2, s. 145-167 23 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
Åben adgang
-
Symposium - Veje til det legende
Händel, V. D. (Oplægsholder)
1 nov. 2023Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
Fil -
Grænser og leg i tværprofessionel uddannelse
Holflod, K. (Oplægsholder)
2023 → …Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
Udspændtheder mellem institution og bolig - på handicapområdet
Steno, A. M. (Oplægsholder) & Meyer-Johansen, H. (Oplægsholder)
9 jun. 2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg