Projekter pr. år
Fingerprint
-
Professionslab Future Classroom Teacher
01/04/16 → …
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
-
-
-
Nærvær og nærhed gennem taktilstimulerende aktiviteter
Nielsen, A. R. & Degerbøl, S. K., 1 aug. 2019, Børn og unges trivsel: et tværprofessionelt ansvar. Sederberg, M. & Norup Stolpe, M. (red.). Hans Reitzels Forlag, s. 181-196 15 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Undervisning
-
The design of organizational processes for data: innovation and sensemaking at 16 Danish schools
Hornskov, S. & Olesen, K. G., 7 mar. 2018.Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Paper/skriftligt oplæg › Forskning › peer review
Åben adgang -
Fagspecifik literacy: Når elever skaber betydning
Kabel, K., jan. 2017, Kom ind i sproget. Kragholm Knudsen, S. & Wulff, L. (red.). København: Akademisk Forlag, s. 87-104 17 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
Priser
-
Når data gør mere end de viser
Søren Buhl Hornskov (Deltager), Klaus Mygind (Arrangør) & Helle Bjerg (Oplægsholder)
10 nov. 2020Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Seminar
-
Digitale teknologier, spil og literacies i skolen
Birgitte Hedeskov (Oplægsholder), Eva Rønn (Anden rolle) & Annette Søndergaard Gregersen (Oplægsholder)
2 nov. 2017Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
10th World Association of Lesson Studies: Leading Teaching and Teacher Learning in Professional Learning Communities
Heidi Kristiansen (Deltager)
3 sep. 2016 → 5 sep. 2016Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference