Projekter pr. år
Fingerprint
-
Professionslab Future Classroom Teacher
Lindhardt, E. (Projektdeltager)
01/04/16 → …
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
-
Skrivevejledning
Qvarfot, C. M. (Projektdeltager) & Larsen, M. E. (Projektdeltager)
21/03/13 → …
Projekter: Projekt › Andet
-
Kulturel sensitivitet
Lindhardt, E. (Projektdeltager)
13/09/17 → 01/04/18
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
-
Nærvær og nærhed gennem taktilstimulerende aktiviteter
Nielsen, A. R. & Degerbøl, S. K., 1 aug. 2019, Børn og unges trivsel: et tværprofessionelt ansvar. Sederberg, M. & Norup Stolpe, M. (red.). Hans Reitzels Forlag, s. 181-196 15 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Undervisning
-
The design of organizational processes for data: innovation and sensemaking at 16 Danish schools
Hornskov, S. & Olesen, K. G., 7 mar. 2018.Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Paper/skriftligt oplæg › Forskning › peer review
Åben adgang -
Fagspecifik literacy: Når elever skaber betydning
Kabel, K., jan. 2017, Kom ind i sproget. Kragholm Knudsen, S. & Wulff, L. (red.). København: Akademisk Forlag, s. 87-104 17 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
-
Når data gør mere end de viser
Hornskov, S. B. (Deltager), Mygind, K. (Arrangør) & Bjerg, H. (Oplægsholder)
10 nov. 2020Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Seminar
-
Digitale teknologier, spil og literacies i skolen
Hedeskov, B. (Oplægsholder), Rønn, E. (Anden rolle) & Gregersen, A. S. (Oplægsholder)
2 nov. 2017Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
Workshop-oplæg - Nogle ville nok kalde det voksenord, hvis man var lidt mindre
Kristine Kabel (Oplægsholder)
17 nov. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg