Kommunikation – Team international - Ledelse og fællesfunktioner Sorø

  • Slagelsevej 7

    4180 Sorø

Publikation

2015

Experiential learning methods and the enchancement of healthcare educator`s cultural awareness

Koskinen, L., Olt, H., Kelly, H. & Lundberg, P., 2015, I : Uddannelsesnyt. 1, s. 11-15 6 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelFormidling

Problembaseret læring og SMS i simulerede tværprofessionelle e-læringsforløb

Kelly, H., Bagger, B. & Bagger, N., 2015, Velfærd, teknologi og læring i et professionsperspektiv. Krageskov Eriksen, K., Hansbøl, M., Helms, N. H. & Vestbo, M. (red.). 1 udg. UCSJ Forlag, s. 365-371 7 s. kapital 6 artikel 3

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapport

2014

Cross-Border Education: the benefits and challenges of international joint semester cooperation

Taylor Kelly, H., 2014, Reflections from the COHAB PRoject: Staff reflections at the end of the journey. Skude Rasmussen, M. & Kelly, H. (red.). s. 26-31 6 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapport

Cross-Border Education: the benefits and challenges of international joint semester cooperation

Taylor Kelly, H., 2014, I : Uddannelsesnyt. 2, s. 11-15 5 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskning

2013

ADDRESSING THE GAP: THE ROLE OF PEDAGOGICAL POSTERS IN NURSE EDUCATION

Bagger, B. & Taylor Kelly, H., 12 maj 2013. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskning

COHAB: EU INTERREG Project

Taylor Kelly, H., dec. 2013, I : Uddannelsesnyt. 4, s. 7-10 4 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskning

ICN deltagelse

Taylor Kelly, H., 2013, I : Uddannelsesnyt. 3, s. 24 1 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskning

Implementering af ny standard for forebyggelse af delir i forhold til ældre svagelige patienter > 65 år med hoftefraktur

Bagger, B., Rehder, B., Pedersen, N., Sonne, G., Taylor Kelly, H. & Hørdam, B., 20 mar. 2013. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskning

Implementering af ny standard for kateterisering i forhold til ældre svagelige patienter > 65 år med hoftefraktur

Bagger, B., Varmarken, T., Pedersen, N., Taylor Kelly, H. & Hørdam, B., 20 mar. 2013. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskning

Improving hip surgery patients’ outcomes: an e-health concept

Bagger, B., Poulsen, D. V., Taylor Kelly, H. & Hørdam, B., 28 maj 2013. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskning

Improving older frail hip fracture patients’ experience and recovery: New standards for catheterization

Bagger, B., Taylor Kelly, H., Kjøller varmarken, T., Pedersen, N. & Hørdam, B., maj 2013. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskning

IMPROVING PATIENT SAFETY: THE USE OF AN E-LEARNING CONCEPT OPTIMIZING THE SYSTEMATIC REPORTING OF CLINICAL ERRORS

Bagger, B., Taylor Kelly, H. & Hørdam, B., 20 maj 2013. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskning

IMPROVING PATIENT SAFETY: A DEVELOPMENTAL COLLABORATION LINKING CLINICAL AND THEORETICAL EDUCATION OPTIMIZING THE SYSTEMATIC REPORTING OF CLINICAL ERRORS

Bagger, B., Taylor Kelly, H. & Hørdam, B., 19 maj 2013, s. 1. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskning

Putting culture in the curriculum: A European project

Sairanen, R., Richardson, E., Kelly, H., Bergknut, E., Koskinen, L., Lundberg, P., Muir, N., Olt, H. & De Vlieger, L., mar. 2013, I : Nurse Education in Practice. 13, 2, s. 118-124

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

Saeps-project.com: En del af et udviklingsprogram mellem DK og Vietnam.

Højer-Pedersen, L. & Fugl, A. K., 2013

Publikation: Ikke-skriftlig produktionSoftwareFormidling

USING A PEDAGOGICAL TOOL TO IMPROVE LEARNING: RAISING STUDENTS’ COMPETENCIES WITH RESPECT TO THE EVIDENCE LEVEL OF LITERATURE

Bagger, B., Taylor Kelly, H. & Hørdam, B., 20 maj 2013. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskning

European Higher Health Care Education Curriculum: Development of a Cultural Framework

Koskinen, L., Kelly, H., Bergknut, E., Lundberg, P., Muir, N., Olt, H., Richardson, E., Sairanen, R. & De Vlieger, L., 2012, I : Journal of Transcultural Nursing. 23, 3, s. 313-319 7 s.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftsartikelForskningpeer review

2011

Developing student awareness: The systematic reporting of clinical errors

Bagger, B., Taylor Kelly, H. & Hørdam, B., 2 maj 2011. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskning

Raising students’ awareness with respect to choice of literature

Bagger, B., Taylor Kelly, H. & Hørdam, B., 2 maj 2011. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskning

Undervisning i indberetning af utilsigtede hændelser

Bagger, B., Taylor Kelly, H., Hørdam, B., Løvenskjold, T. & Dalsgaard Hansen, K., 2011, s. 60. 1 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskning

Pedagogical Posters in Nurse Education: Developing Best Practise

Kelly, H. & Bagger, B., 2009, Teaching and Learning in Different Cultures: An adult education perspective. Czerka, E. & Mechlinska-Pauli, M. (red.). Gdansk Higher School of Humanities Press, s. 184-195 12 s.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologi

2008

Using Posters as a Pedagogical Tool in Nurse Education

Bagger, B. & Taylor Kelly, H., 8 okt. 2008, s. 49. 2 s.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftAbstraktForskning

2003

Planning and Recording Patient Care: A Retrospective Study of Nursing Documentation

Taylor Kelly, H., 2003

Publikation: Ph.d. afhandling/ kandidat/ diplomMasterForskning