Projekter pr. år
Fingerprint
Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år
Profiler
-
Survey-undersøgelse om læreruddanneres digitale pædagogiske arbejde og holdninger til digital teknologi
Slot, M. F. (Projektleder), Thorborg, M. M. R. (Projektdeltager), Iversen, A. K. O. (Projektdeltager) & Wensien-Jegsen, M. R. M. (Projektdeltager)
01/08/24 → 01/08/25
Projekter: Projekt › Forskning
-
Uddannelsesstillinger: Gode overgange mellem læreruddannelse og lærerjobbet
Böwadt, P. R. (Projektleder), Kaas, L. A. (Projektleder) & Honoré, I. R. (Projektleder)
01/08/24 → 31/07/26
Projekter: Projekt › Udviklingsprojekt/ Innovation
-
RCT SYKL: Support within reach - An effect study of systematized reciprocal peer tutoring in mathematics
Schmidt, M. C. S. (Projektleder), Falkenberg, L. L. (Projektdeltager), Overgaard, S. (Projektdeltager), Ulvseth, H. (Projektdeltager), Thygesen, S. (Projektdeltager), Rasch, S. K. (Projektdeltager), Eickhoff, N. K. (Projektdeltager), Mortensen, U. C. (Projektdeltager) & Poulsen, T. L. (Projektdeltager)
01/08/24 → 31/12/28
Projekter: Projekt › Forskning
Publikation
-
Contradicting activity systems–learning from large-scale interventions that fail to change mathematics teaching practice as intended
Larsen, D. M., Østergaard, C. H. & Rasmussen, K., feb. 2024, I: Journal of Mathematics Teacher Education. 27, 1, s. 5-28 24 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
Digital dannelse og anvendelse af teknologier på læreruddannelsen: En spørgeskemaundersøgelse om lærerstuderendes syn på digital dannelse, digitalisering i skolen og brug af kunstig intelligens
Slot, M. F., Minuz, E., Askitis, D., Havsager, P. S., Dissing Møller, L., Winkler, S. O. & Østergaard, C. H., 6 feb. 2024, Kbh.: Københavns Professionshøjskole. 16 s.Publikation: Bog/antologi/rapport/Ph.d. afhandling › Rapport › Formidling
Fil -
Hvordan kan du vide det? Indskolingselevers beviser og ræsonnementer
Højbjerg, K., Skott, C. K., Honoré, I. R., Bundgaard, M. A. & Overgaard, S., 6 mar. 2024, I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2024, 1, s. 7-26 20 s., 1.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
Åben adgang
-
MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik (Tidsskrift)
Slot, M. F. (Redaktionsgruppemedlem)
1 aug. 2024Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Reviewer/redaktør af tidsskrift
-
Nordisk Læreruddannerkonference
Pedersen, M. W. (Deltager)
13 maj 2024 → 16 maj 2024Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Workshop
-
Designs for learning 2014
Slot, M. F. (Oplægsholder) & Lorentzen, R. F. (Deltager)
24 aug. 2024Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference
Fil
Priser
Presse/medier
-
Matematik og racialisering - se de nye skoleforskningsprojekter
Malm, S. G. & Sommer, M. M. L.
12/11/24
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
Her er de 21 fagudvalg, som skal udvikle nye fagplaner
Rønberg, L.F.-J., Olsen, H. F., Gregersen, A. S., Eychenne, D. E., Sigurdsson, L., Andersen, U., Langhoff, J. H., Overgaard, S., Hansen, B. K., Jensen, J. J. & Andersen, L. B.
26/09/24
2 elementer af Mediedækning
Presse/medie
-