Projekter pr. år
Fingerprint
Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år
-
Feedbackpraksis i Lærerprofessionsuddannelsen – et studie i læreruddanneres feedbackkompetence. Ph.d. projekt
Hyldahl, K. K. (Projektleder)
01/04/25 → 01/04/28
Projekter: Projekt › Forskning
-
Fællesskabende dobbeltdidaktik som ramme for dialogisk filosofiundervisning på læreruddannelsen og i skolen
Kristensen, L. R. F. (Projektleder) & Madsen, H. (Projektleder)
01/01/25 → 31/12/25
Projekter: Projekt › Forskning
-
Aktualisering af naturfagsundervisningen gennem didaktisk rekonstruktion
Petersen, N. A. I. (Projektleder), Erneberg, M. (Projektdeltager), Elmose, S. (Projektdeltager), Levinsen, H. (Projektdeltager), Andersson, J. (Projektdeltager), Rask, M. (Projektdeltager) & Jørgensen, L. H. (Projektdeltager)
01/01/25 → 31/12/26
Projekter: Projekt › Forskning
-
Fem undervisningsforståelser med konsekvenser for valg af organiserings- og arbejdsformer i skolen
Pjengaard, S., maj 2025, Pædagogik og didaktik: Grundtemaer. KvaN, s. 133-155 22 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Finn Wiedermanns tanker om dannelse fortjener politisk og pædagogisk mod: Et debatindlæg i Skolemonitor
Pjengaard, S., 19 jun. 2025, I: Skolemonitor.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Formidling
-
Hvordan kan naturfags- og literacydidaktikere fra læreruddannelsen og naturfagslærere i grundskolen udvikle en praksisnær naturfaglig læsedidaktik?
Thyssen, M. R., Hjarnø, G. & Oksbjerg, M., 2025.Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Abstrakt › Forskning › peer review
-
Ethics of inclusion and the socially sustainable school life
Engsig, T. T. (Oplægsholder) & Kristensen, L. R. F. (Oplægsholder)
21 mar. 2025 → 27 mar. 2025Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
Skole- og professionsudvikling - hvordan får vi det til at ske?
Jellesen, M. P. (Deltager)
13 jan. 2025Aktivitet: Deltagelse i eller arrangement af en begivenhed - typer › Konference
-
Hvordan kan naturfags- og literacydidaktikere fra læreruddannelsen og naturfagslærere i grundskolen udvikle en praksisnær naturfaglig læsedidaktik ?
Thyssen, M. R. (Oplægsholder), Hjarnø, G. (Oplægsholder) & Oksbjerg, M. (Oplægsholder)
8 maj 2025Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
Priser
-
Emerging Scholar Award - Comparative International Education Society
Engsig, T. T. (Modtager), 10 mar. 2016
Pris: Udnævnelse
-
Best paper award 'International conference on Innovations with Digital Learning for Inclusion' 2015
Kjærgaard, T. (Modtager) & Wahl, C. (Modtager), 18 nov. 2015
Pris
-
Best paper award International Conference on E-learning 2014
Kjærgaard, T. (Modtager), 20 jun. 2014
Pris