Projekter pr. år
Fingerprint
Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år
Profiler
-
NAVIGER: Naturfaglige vejledningspraksisser i grundskolen efter reformering
Kiær, K. (Projektleder), Albrechtsen, T. R. S. (Projektleder), Keinike, M. (Projektdeltager) & Kronvald, O. (Projektdeltager)
01/02/25 → 31/12/27
Projekter: Projekt › Forskning
-
Kortlægning af natur/teknologi i Danmark. Rammer, praksis og professionel identitet.
Albrechtsen, T. R. S. (Projektleder), Johannsen, B. F. (Projektleder), Wøhlk, E. (Projektleder), Andersen, M. F. (CoPI), Olsen, M. B. S. (CoPI), Ellebæk, J. J. (Projektdeltager), Auning, C. (Projektdeltager), Thynebjerg, K. A. (Projektdeltager), Petersen, J. H. (Projektdeltager), Thomsen, A. V. (Projektdeltager) & Kjeldsen, C. C. (Projektdeltager)
01/08/24 → 31/07/26
Projekter: Projekt › Forskning
Fil -
Laboratorieskoleprojektet
Petersen, L. (Projektleder), Olsen, L. D. (Projektdeltager) & Auning, C. (Projektdeltager)
01/05/24 → 30/06/25
Projekter: Projekt › Forskning
-
Faglige vejlederes udvikling af didaktisk dataliteracy i netværk
Kiær, K., Albrechtsen, T. R. S. & Appelquist, K. M. J., 18 feb. 2025.Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Paper/skriftligt oplæg › Forskning › peer review
-
MODELING SCIENCE TEACHER EDUCATION AS SECOND ORDER TEACHING
Dolin, J., Daugbjerg, P. & Ellebæk, J. J., 29 jan. 2025, Revisioning STEAM education in times of climate change: Proceedings of the 14th Nordic Research Symposium on Science Education June 5th–7th 2024 Reykjavík, Iceland. Pétursdóttir, S. (red.). Reykjavik, s. 205-210 6 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferenceartikel i proceeding › peer review
-
Reflekterende dialoger som vidensamling i professionelle læringsfællesskaber
Albrechtsen, T. R. S., Kiær, K. & Appelquist, K. M. J., mar. 2025, I: Kognition & Paedagogik. 35, 135, s. 48-57 10 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
-
NoFa X (Begivenhed)
Jensen, B. F. (Redaktionsgruppemedlem)
feb. 2025 → mar. 2025Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Reviewer/redaktør af tidsskrift
-
Sprog skaber holdninger - femfasemodellen
Jensen, B. F. (Oplægsholder)
17 apr. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
Læring og Medier (Tidsskrift)
Kiær, K. (Referee/bedømmer)
1 jan. 2024 → 1 mar. 2024Aktivitet: Udgivelse af peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Reviewer/redaktør ved forlag
Presse/medier
-
Elever ville klare sig bedre, hvis de blev undervist i at lytte
28/01/25
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
Kreativ skrivning: Sådan får du succes med metoden i naturfag
19/11/24
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-