Projekter pr. år
Fingerprint
Samarbejde og topforskningsområder i de sidste fem år
Profiler
-
TEACOP: Teacher Core Practices for Engaging Learning for All
Graf, S. T. (Projektleder), Skott, C. K. (Projektdeltager), Nielsen, B. L. (Projektdeltager), Jensen, M. P. (Projektdeltager), Engsig, L. (Projektdeltager) & Kristiansen, H. (Projektdeltager)
01/04/25 → 31/12/27
Projekter: Projekt › Forskning
-
Skoletilhør blandt børn og unge med autisme
Helms, S. C. (Projektleder), Emtoft, L. M. (Projektdeltager), Molbæk, M. (Projektleder), Munkholm, M. (Projektleder), Engsig, T. T. (Projektdeltager) & Østergaard, J. S. (Projektdeltager)
01/01/25 → 31/12/27
Projekter: Projekt › Forskning
-
JVGVM: "Jeg vil gerne være med"
Hostrup, M. N. (Projektleder), Mølgaard, L. B. (Projektleder), Andersen, A. V. (Projektleder), Pedersen, L. W. (Projektdeltager), Høy, A. V. (Projektdeltager), Paltorp, P. A. (Projektdeltager), Bendtsen, R. A. (Projektdeltager), Kirkegaard, T. (Projektdeltager), Vilholm, F. L. (Projektdeltager), Korsbæk, L. R. (Projektdeltager), Christensen, P. L. (Projektdeltager), Hjøllund, N.-P. O. (Projektdeltager), Dybdal, J. (Projektdeltager), Serup, S. D. (Projektdeltager), Ferot, C. R. L. (Projektdeltager), Skovdal, M. (Projektdeltager), Ahrenkiel, L. (Projektdeltager), Bang Kruse Kristensen, K. (Projektdeltager), Dahlquist Hansen, L. (Projektdeltager), Drevsholt, K. M. (Projektdeltager), Hostrup Sønnichsen, L. (Projektdeltager), Pedersen, L. B. (Projektdeltager), Munk, M. (Projektdeltager), Engelund Mathiasen, K. (Projektdeltager), Hansen, B. D. (Projektdeltager), Mortensen, H. (Projektdeltager), Houmann Holst, L. (Projektdeltager), Molbæk, M. (Projektdeltager), Thiim Stockholm, A. (Projektdeltager) & Skovbjerg, H. M. (Projektdeltager)
01/01/25 → 31/12/27
Projekter: Projekt › Forskning
-
Afprøvning af undervisning for mellemtrinselever med lettere afkodnings- og stavevanskeligheder
Engmose, S. F., Buch, B. & Juul, H., 4 mar. 2025, I: Studier i læreruddannelse og profession. 10, 1, s. 39 63 s., 2.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
Åben adgang -
Bridging English and Science through narratives: cross-curricular ELT
Balle, S. H., Olsen, M. & Alfredsen, I. F., 10 apr. 2025.Bidragets oversatte titel :At bygge bro mellem engelsk og naturfag gennem fortællinger: tværfaglig engelskundervisning Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Paper/skriftligt oplæg › Forskning
-
Elevens stemme i skolelivet: meddelelsesbogens rolle i skabelsen af en dialogisk evalueringskultur
Helms, S. C. & Steensen, C. I. S., apr. 2025, I: CEPRA-striben. 34, s. 44 - 57 14 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftsartikel › Forskning › peer review
Åben adgang
Aktiviteter
-
Hvorfor er kompetenceorienteret naturfagsundervisning så svært?
Christiansen, J. L. (Oplægsholder)
20 mar. 2025Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
Oplæg: Eksamen som drivkraft for professionsudvikling – eller disciplinering?
Kjeldsen, K. (Oplægsholder), Christensen, A. S. (Oplægsholder), Knudsen, H. E. (Oplægsholder), Carlsen, D. (Oplægsholder) & Hansen, J. J. (Oplægsholder)
14 jan. 2025Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg
-
The Challenge of Competence in Primary and Lower Secondary Science Education – examples from Denmark
Christiansen, J. L. (Foredragsholder)
24 mar. 2025Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag eller oplæg